کاربر گرامی !؛ لطفا به منظور بهره گیری از کلیه قابلیت های وبلاگ از مرورگر گوگل کروم یا موزیلا فایرفاکس استفاده نمائید

امور کتابخانه های عمومی استان همدان

این وبلاگ به منظور اطلاع رسانی سریع و دقیق به تمامی رؤسای محترم ادارات، مسئولین و کتابداران محترم کتابخانه ها در رابطه با فعالیتهای مربوط به کتابخانه ایجاد شده است.

امور کتابخانه های عمومی استان همدان

این وبلاگ به منظور اطلاع رسانی سریع و دقیق به تمامی رؤسای محترم ادارات، مسئولین و کتابداران محترم کتابخانه ها در رابطه با فعالیتهای مربوط به کتابخانه ایجاد شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان، همایش ملی "کتابخانه‌های عمومی؛ عوامل و موانع جذب و توسعه مخاطب" با همکاری نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران در استان خوزستان برگزار شد.

در این همایش که با هدف شناسایی مخاطبان به ویژه مخاطبان محروم، طراحی خدمات متناسب با اقتضائات ایشان و ... برگزار گردید، مقالات ارسال شده پس از داوری، در سه سطح؛ ارائه شفاهی، چاپ در مجموعه مقالات و پوستر پذیرفته شدند.

لازم به ذکر است تعداد 5 مقاله از استان همدان به شرح زیر پذیرفته شد؛

1- "نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات بر مدیریت روابط با مشتری با تأکید بر عضویت مجدد" ارائه توسط: دکتر عاطفه زارعی(مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان) و مریم احمدی نسب(کارشناس امور کتابخانه‌های اداره‌کل)، "آسیب شناسی عضویت در کتابخانه‌های عمومی: عوامل و موانع جذب مخاطب" ارائه توسط: خدیجه قنبری مهرنیت(کتابدار کتابخانه مرکزی) در قسمت ارائه شفاهی.

2- "نقش رسانه‌ها در ترویج و تبلیغ فرهنگ کتابخوانی" ارائه شده توسط: زهرا سمیعی مصلح(مسئول کتابخانه عمومی شهید مفتح شهرستان رزن) و شبنم حق بین(کتابدار کتابخانه عمومی شهید مفتح شهرستان رزن) و "نقش سازمان آموزش و پرورش در فرهنگ‌سازی عادت به مطالعه و استفاده از خدمات کتابخانه‌های عمومی برای کودکان و نوجوانان" ارائه شده توسط: خدیجه قنبری مهرنیت(کتابدار کتابخانه مرکزی) در قسمت چاپ در مجموعه مقالات.

3- "بررسی تأثیر عوامل استرس شغلی کتابداران و ارتباط آن با جذب مخاطب" ارائه شده توسط: فاطمه رستگاری(کتابدار کتابخانه مرکزی) و محسن نجفی خواه(کارشناس امور فرهنگی اداره کل) در قسمت ارئه پوستر.

  • کارشناسان امور کتابخانه ها

نظرات  (۱)

سلام
خسته نباشید
مطالبتون عالیه به روز و مفید
به دوستان پژوشگرهم تبریک میگم موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی