کاربر گرامی !؛ لطفا به منظور بهره گیری از کلیه قابلیت های وبلاگ از مرورگر گوگل کروم یا موزیلا فایرفاکس استفاده نمائید

امور کتابخانه های عمومی استان همدان

این وبلاگ به منظور اطلاع رسانی سریع و دقیق به تمامی رؤسای محترم ادارات، مسئولین و کتابداران محترم کتابخانه ها در رابطه با فعالیتهای مربوط به کتابخانه ایجاد شده است.

امور کتابخانه های عمومی استان همدان

این وبلاگ به منظور اطلاع رسانی سریع و دقیق به تمامی رؤسای محترم ادارات، مسئولین و کتابداران محترم کتابخانه ها در رابطه با فعالیتهای مربوط به کتابخانه ایجاد شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان، از انتخاب سه کتابدار پژوهشگر همدانی به عنوان برترین کتابداران پژوهشگر کشوری خبر داد و اظهار کرد: نهاد عمومی کتابخانه‌های کشور از کتابداران خواسته بود که آثار علمی خود را در زمینه تألیف، ترجمه، مقاله به تهران ارسال کنند تا از بین آنها برترین‌ها انتخاب شود.

وی با بیان اینکه کتابداران پژوهشگر کشور آثار خود را در سامانه «ثبت پژوهش‌های نهاد عمومی کتابخانه‌های کشور» ارسال کردند، خاطرنشان کرد: از کتابداران استان نیز خواسته شد که آثار خود را در این سامان ثبت کنند تا مورد بررسی قرار گیرد.

معاون اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان با بیان اینکه نهاد عمومی کتابخانه‌های کشور با بررسی آثار ارسالی سه نفر را از همدان به عنوان پژوهشگر برتر اعلام کردند، گفت: سیدمنصوره حسینی شعار رئیس کتابخانه مرکزی عمومی استان همدان و دانشجوی دکتری کتابداری، خدیجه قنبری مهرنیت کتابدار کتابخانه مرکزی و کارشناس ارشد کتابداری از همدان و اسحاق ترکاشوند کتابدار کتابخانه بینش از تویسرکان پژوهشگران برتر کشور از استان همدان انتخاب شدند.

وی با بیان اینکه در 17 اسفندماه سالروز تأسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور از این پژوهشگران تقدیر شد، افزود: این مراسم دیروز در تهران برگزار شد.

  • کارشناسان امور کتابخانه ها

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی