کاربر گرامی !؛ لطفا به منظور بهره گیری از کلیه قابلیت های وبلاگ از مرورگر گوگل کروم یا موزیلا فایرفاکس استفاده نمائید

امور کتابخانه های عمومی استان همدان

این وبلاگ به منظور اطلاع رسانی سریع و دقیق به تمامی رؤسای محترم ادارات، مسئولین و کتابداران محترم کتابخانه ها در رابطه با فعالیتهای مربوط به کتابخانه ایجاد شده است.

امور کتابخانه های عمومی استان همدان

این وبلاگ به منظور اطلاع رسانی سریع و دقیق به تمامی رؤسای محترم ادارات، مسئولین و کتابداران محترم کتابخانه ها در رابطه با فعالیتهای مربوط به کتابخانه ایجاد شده است.

سامانه مدیریت نظارت و ارزیابی عملکرد نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور

این سامانه جهت دریافت کلیه شکایات، اعلان‌ها، انتقادات، پیشنهادها و تقدیر کاربران سامانه، از قبیل: مراجعین کتابخانه‌های عمومی، اعضاء کتابخانه‌ها، کتابداران و کارکنان نهاد کتابخانه‌ها در کشور طراحی شده است.

جهت ارتباط با این سامانه و با توجه به مندرجات فهرست راهنما نسبت به ثبت شکایات، اعلان‌ها، انتقادات، تقدیر و پیشنهادهای خود اقدام کرده تا در اسرع وقت رسیدگی و پاسخ لازم ارائه شود.


مراجعه کننده محترم خواهشمند است به نکات ذیل توجه فرمائید.

1-     این سامانه به منظور تسهیل و تسریع در ایجاد ارتباط با مراجعین، اعضای محترم کتابخانه‌های عمومی کشور، کتابداران و کارکنان عزیز نهاد کتابخانه‌های عمومی و رسیدگی به مشکلات آنان طراحی شده است. لذا تقاضا داریم از ارسال مطالب واهی، کذب و به دور از واقعیت خودداری کنید.

2-     در ارتباط با کارکنان محترم، استدعا دارد، مراتب سازمانی و سلسله مراتب را رعایت کرده و برای این منظور در ابتدای امر سعی شود، موارد و مشکلات خود را از طریق مسئولان ذیربط مطرح و حل و فصل کنید؛ در غیر این صورت، چنانچه مورد خاصی وجود داشته باشد یا مشکل مطروحه رفع نشود، مراتب از طریق سامانه به این مدیریت اعلام شود.

«برای ارسال شکایات، اعلان‌ها، انتقادات، تقدیر و پیشنهادها نیاز به ثبت اطلاعات در سامانه می‌باشد. برای ثبت اطلاعات بر روی کلمه ثبت اطلاعات و برای پیگیری شکایات و اعلان بر روی کلمه پیگیری کلیک کنید»



  • کارشناسان امور کتابخانه ها

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی