کاربر گرامی !؛ لطفا به منظور بهره گیری از کلیه قابلیت های وبلاگ از مرورگر گوگل کروم یا موزیلا فایرفاکس استفاده نمائید

امور کتابخانه های عمومی استان همدان

این وبلاگ به منظور اطلاع رسانی سریع و دقیق به تمامی رؤسای محترم ادارات، مسئولین و کتابداران محترم کتابخانه ها در رابطه با فعالیتهای مربوط به کتابخانه ایجاد شده است.

امور کتابخانه های عمومی استان همدان

این وبلاگ به منظور اطلاع رسانی سریع و دقیق به تمامی رؤسای محترم ادارات، مسئولین و کتابداران محترم کتابخانه ها در رابطه با فعالیتهای مربوط به کتابخانه ایجاد شده است.


معاونت برنامه‌ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات نهاد در اطلاعیه‌ای‌ دستورالعمل‌ شرکت در آزمون مدرسه اینترنتی خواندن را جهت اطلاع فراگیران اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، معاونت برنامه‌ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات نهاد در اطلاعیه‌ای‌ با اشاره به برگزاری آزمون‌ نهایی مدرسه اینترنتی خواندن در دو زمان صبح و بعدازظهر روز یکشنبه هفتم شهریورماه و لزوم مراجعه فراگیران به سامانه مدرسه به نشانی school.iranpl.ir و ورود به پروفایل کاربری و شرکت در آزمون اختصاصی هر درس، دستورالعمل‌ شرکت در آزمون مدرسه اینترنتی خواندن را نیز جهت اطلاع فراگیران «مدرسه اینترنتی خواندن» اعلام کرده است که به شرح زیر است:


1. فراگیران محترم تنها یکبار می‌توانند در آزمون نهایی شرکت کنند. لذا ضروری است از محل‌هایی که اینترنت پر سرعت و پایدار دارند در آزمون دروس شرکت کنند. درصورت قطعی اینترنت تا اطلاع‌ثانوی امکان برگزاری مجدد آزمون وجود ندارد.


2.  فراگیران محترم با توجه به انتخاب‌های آخر خود در سیستم ارزیابی عملی دروس مدرسه اینترنتی، می‌توانند آزمون‌های دروس انتخاب شده را در صفحه پروفایل خود به‌صورت مجزا مشاهده و در آزمون شرکت کنند.

3.  فراگیران محترم تنها در زمان‌های معین شده (ساعت 11 الی 13 یا ساعت 15 الی 17) فرصت دارند در سامانه وارد شده و در آزمون‌ها شرکت کنند. توجه فرمایید خارج از این ساعات امکان شرکت در آزمون وجود نخواهد داشت. 

4. تعداد سوالات هر درس 10 عدد و از تمام جلسات هر درس می‌باشد که زمان اختصاص یافته برای هر کدام از دروس نیز 10 دقیقه است. لذا افرادی که آزمون سه درس را دارند بطورکلی 30 دقیقه فرصت دارند تا آزمون خود را به اتمام برسانند. (برای هر درس 10 دقیقه مجزا محاسبه می‌شود و هیچ تداخلی با درس دیگر ندارد) ضروری است فراگیران به گونه ای برنامه‌ریزی کنند تا در مهلت مشخص شده بتوانند تمام سوالات را پاسخ دهند. 

5.سوالات هر فرد، به‌صورت مجزا و متفاوت (کاملاً شخصی شده) است. 


6.  با توجه به اینکه تصحیح سوالات و سوابق گذشته نیاز به زمان دارد، نمرات آزمون دروس، پس از پایان آزمون و در همان روز مشخص نخواهد شد. 


7.  امکان تشخیص افرادی که آزمون خود را به‌صورت ناقص رها می‌کنند توسط کارشناسان سامانه کاملاً وجود دارد، لذا از اصرار بر شرکت در آزمون مجدد به‌علت مشکلات خاصی از جمله قطعی اینترنت خودداری فرمایید. 

8. فراگیران محترم، قبل از زدن دکمه «اتمام آزمون» از طریق دکمه «لیست سوالات آزمون» پاسخنامه خود را مشاهده و از پاسخگویی و ثبت تمام سوالات اطمینان حاصل کنید.


9. استفاده و بهره‌گیری از متون درسی دوره و سایر منابع در حین آزمون کاملاً مجاز است.

  • کارشناسان امور کتابخانه ها

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی