کاربر گرامی !؛ لطفا به منظور بهره گیری از کلیه قابلیت های وبلاگ از مرورگر گوگل کروم یا موزیلا فایرفاکس استفاده نمائید

امور کتابخانه های عمومی استان همدان

این وبلاگ به منظور اطلاع رسانی سریع و دقیق به تمامی رؤسای محترم ادارات، مسئولین و کتابداران محترم کتابخانه ها در رابطه با فعالیتهای مربوط به کتابخانه ایجاد شده است.

امور کتابخانه های عمومی استان همدان

این وبلاگ به منظور اطلاع رسانی سریع و دقیق به تمامی رؤسای محترم ادارات، مسئولین و کتابداران محترم کتابخانه ها در رابطه با فعالیتهای مربوط به کتابخانه ایجاد شده است.

به اطلاع می‌رساند برابر موافقت دبیر کل محترم نهاد و به مناسبت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار، و به منظور فراهم کردن فرصت ثبت‌نام برای کلیه متقاضیان، جلوگیری از ازدحام افراد در کتابخانه و کاهش حجم کاری کتابداران محترم در پیشبرد امور جاری، موارد زیر به اطلاع می‌رسد:  

  • لازم است اطلاع‌رسانی و تبلیغات به نحو شایسته در فضای کتابخانه و محیط اطراف آن و همچنین وبلاگ‌ها و فضای مجازی صورت گیرد تا متقاضیان عضویت رایگان، بدون حضور در کتابخانه و صرفا از طریق تکمیل فرم پیش‌ثبت‌نام اینترنتی سامان نسبت به ثبت درخواست عضویت خود اقدام کنند.  
  • ترتیبی اتخاذ شود که در کتابخانه هایی که حجم زیادی از مراجعه‌کنندگان و اعضاء به آن رفت و آمد دارند و تعداد متقاضیان بالا است، دستگاه رایانه برای افراد متقاضی عضویت اختصاص یابد و راهنمای تکمیل فرم پیش‌ثبت‌نام اینترنتی در کنار آن قرار داده شود تا امکان ثبت درخواست عضویت اینترنتی برای افراد متقاضی فراهم باشد.
  •  در صورتی که به هر دلیلی، متقاضی عضویت در کتابخانه توانایی تکمیل فرم پیش‌ثبت‌نام اینترنتی را ندارد، همکاران عزیز کتابدار نسبت به تکمیل فرم پیش‌ثبت‌نام/ فرم عضویت اقدام نمایند.
  • افرادی که در روز 24 آبان ماه نسبت به ثبت درخواست عضویت از طریق تکمیل فرم پیش‌ثبت‌نام اینترنتی در سامانه مدیریت اقدام کنند، نوع عضویت آن‌ها به صورت «ویژه - رایگان»  تعریف خواهد شد.
  • در صورتی که تعداد متقاضیان عضویت و مراجعان به کتابخانه در روز 24 آبان ماه زیاد باشد و همکاران کتابدار فرصت ثبت‌نام همه آن‌ها را نداشته باشند، تمهیداتی به کار گرفته شده است تا کتابداران محترم، طی تاریخ‌های 24 الی 27 آبان، ورود اطلاعات متقاضیان (24 آبان) را در فرم پیش‌ثبت‌نام اینترنتی سامان انجام دهند.
  • همچنین تمهیداتی به کار گرفته شده است که همکاران کتابدار تا دو هفته بعد از اتمام هفته کتاب، فرصت بررسی و تایید ثبت‌نام نهایی این افراد را داشته باشند. بدیهی است تایید ثبت‌نام نهایی منوط به حضور فرد در کتابخانه، پرداخت هزینه صدور کارت به مبلغ 5000 ریال و ارائه مدارک لازم وفق مقررات خواهد بود. نشانی فرم پیش‌ثبت‌نام اینترنتی در سامان به این شرح است: http://www.samanpl.ir/Account/RegisterRequest 
  • ضروری است تدابیر لازم توسط مدیران کل محترم و روسای ادارات در خصوص عدم جذب عضو به صورت کاذب (تهیه لیست اسامی،...) اندیشیده شود.
  • کارشناسان امور کتابخانه ها

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی