کاربر گرامی !؛ لطفا به منظور بهره گیری از کلیه قابلیت های وبلاگ از مرورگر گوگل کروم یا موزیلا فایرفاکس استفاده نمائید

امور کتابخانه های عمومی استان همدان

این وبلاگ به منظور اطلاع رسانی سریع و دقیق به تمامی رؤسای محترم ادارات، مسئولین و کتابداران محترم کتابخانه ها در رابطه با فعالیتهای مربوط به کتابخانه ایجاد شده است.

امور کتابخانه های عمومی استان همدان

این وبلاگ به منظور اطلاع رسانی سریع و دقیق به تمامی رؤسای محترم ادارات، مسئولین و کتابداران محترم کتابخانه ها در رابطه با فعالیتهای مربوط به کتابخانه ایجاد شده است.


به گزارش روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، همایش ملی «مهارت‌های ارتباطی برای کتابداران کتابخانه‌های عمومی» توسط اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان، با هدف ارتقاء دانش و در میان گذاشتن تجربه‌ها و دانش کتابداران، مدیران کتابخانه‌ها، دانش‌پژوهان کتابداری و متخصصان ارتباطات انسانی در حوزه مهارت‌های ارتباطی روز هشتم و نهم آذرماه در در مرکز همایش‌های علمی دانشگاه علوم‌پزشکی اصفهان برگزار می‌شود.

این همایش با هدف ارتقای توانایی‌های کتابداران در برقرار کردن ارتباط موفق با مراجعان، همکاران و مدیران خود برگزار می‌شود و «مهارت‌های ارتباط با کاربران»، «روابط انسانی درون‌سازمانی»، «ارتباطات برون‌سازمانی»، «نقش آموزش در ارتقای مهارت‌های ارتباطی» و «جنبه‌های معنوی و اخلاق اسلامی در بهبود روابط انسانی در کتابخانه های عمومی» سرفصل‌ها و محورهای اصلی آن خواهند بود.

تمامی پژوهشگران، کتابداران و علاقه‌مندان به حضور در این همایش می‌توانند چکیده مقالات‌شان را تا روز 25 خرداد به دبیرخانه همایش ارسال کنند. همچنین مهلت مقرر شده برای ارسال اصل مقالات نیز روز 25 شهریور و زمان ثبت‌نام در این همایش نیز روز بیستم آبان‌ماه سال جاری است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از محورهای همایش و کارگاه‌های آموزشی آن به به نشانی comskills-esf.ir مراجعه کنند.

گفتنی است دبیرخانه همایش ملی «مهارت‌های ارتباطی برای کتابداران کتابخانه‌های عمومی» واقع در اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان به نشانی خیابان چهارباغ خواجو، مقابل صدا و سیما مرکز اصفهان، آماده پاسخگویی در خصوص این همایش است.

  • کارشناسان امور کتابخانه ها

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی