کاربر گرامی !؛ لطفا به منظور بهره گیری از کلیه قابلیت های وبلاگ از مرورگر گوگل کروم یا موزیلا فایرفاکس استفاده نمائید

امور کتابخانه های عمومی استان همدان

این وبلاگ به منظور اطلاع رسانی سریع و دقیق به تمامی رؤسای محترم ادارات، مسئولین و کتابداران محترم کتابخانه ها در رابطه با فعالیتهای مربوط به کتابخانه ایجاد شده است.

امور کتابخانه های عمومی استان همدان

این وبلاگ به منظور اطلاع رسانی سریع و دقیق به تمامی رؤسای محترم ادارات، مسئولین و کتابداران محترم کتابخانه ها در رابطه با فعالیتهای مربوط به کتابخانه ایجاد شده است.

روز عرفه

پنجشنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۶، ۰۸:۵۷ ق.ظ


خدای من!

چگونه رهایم می کنی وقتی تاکنون دستم را گرفته ای ؟
چگونه مورد ستم قرار گیرم وقتی تو یـاور منی ؟
چگونه نـاامید گردم وقتی تو نسبت به من مهربانی ؟

اکنون نیازمندانه به درگاهت روی آوردم
اما چگونه با نیاز که هرگز در تو راه ندارد به تو توسل جویم؟
چگونه از حال خویش به تو شکایت کنم که حال من از تو پنهان نیست؟
چگونه نهانم را بیان کنم که برای تو روشن است ؟
مگر میشود آرزوهایم را که میدانی چیست ناکام کنی؟
مگر میشود حالم را که بسته به لطف توست نیکو نگردانی ؟

خدایا
با تمام نادانی ام چقدر به من لطف داری
و با این کردار زشتم چقدر به من مهر می ورزی

خدایا
تو چقدر به من نزدیکی و من چقدر از تو دور...
و تو چقدر با من مهربانی...
پس چه چیزی بین من و تو فاصله می اندازد

خدایا
من از روی نشانه ها و تحولات زمانه چنین میفهمم
که میخواهی با هر نشانه ای خود را به من بشناسانی
تا من هرگز نسبت به تو جاهل نباشم...

  • کارشناسان امور کتابخانه ها

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی