کاربر گرامی !؛ لطفا به منظور بهره گیری از کلیه قابلیت های وبلاگ از مرورگر گوگل کروم یا موزیلا فایرفاکس استفاده نمائید

امور کتابخانه های عمومی استان همدان

این وبلاگ به منظور اطلاع رسانی سریع و دقیق به تمامی رؤسای محترم ادارات، مسئولین و کتابداران محترم کتابخانه ها در رابطه با فعالیتهای مربوط به کتابخانه ایجاد شده است.

امور کتابخانه های عمومی استان همدان

این وبلاگ به منظور اطلاع رسانی سریع و دقیق به تمامی رؤسای محترم ادارات، مسئولین و کتابداران محترم کتابخانه ها در رابطه با فعالیتهای مربوط به کتابخانه ایجاد شده است.


به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به نقل از دبیرخانه موقت «انجمن علمی ارتقای کتابخانه‌های عمومی ایران»، در فراخوانی از تمامی استادان، دانشوران، کتابداران کتابخانه‌های عمومی، دانش‌آموختگان و دانشجویان علم اطلاعات و دانش‌شناسی(کتابداری و اطلاع‌رسانی)، روان‌شناسی، علوم تربیتی، علوم اجتماعی، مدیریت، مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات برای عضویت (پیوسته، وابسته، دانشجویی و حقوقی- مؤسساتی) در انجمن علمی ارتقای کتابخانه‌های عمومی ایران دعوت به عمل‌آمد.

«انجمن علمی ارتقای کتابخانه‌های عمومی ایران» با رویکرد میان‌رشته‌ای و به‌منظور گسترش، پیشبرد و توسعه دانش و مهارت در حیطه کتابخانه‌های عمومی و توسعه دانش‌بنیان از طریق انجام پژوهش‌های کاربردی و آموزش‌های مؤثر، پس از کسب مجوز از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری آماده فعالیت علمی در مسیر تحقق اهداف ملی و ارتقای کتابخانه‌های عمومی است.

زمان ثبت‌نام در «انجمن علمی ارتقای کتابخانه‌های عمومی ایران» از روز چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت لغایت شنبه دوازدهم خردادماه سالجاری است و پس از آن در تیرماه، با تشکیل مجمع عمومی؛ اعضای هیأت مدیره و بازرسان این انجمن انتخاب خواهند شد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاع بیشتر درباره مؤسسان، ضرورت‌ها و ظرفیت‌های تأسیس، اساسنامه، شرایط هریک از گونه‌های عضویت و ثبت‌نام می‌توانند ضمن تماس با دبیرخانه موقت این انجمن به شماره ۸۸۹۲۵۷۹۰ (۰۲۱) به نشانی www.ipla.ir نیز مراجعه کنند.

  • کارشناسان امور کتابخانه ها

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی