کاربر گرامی !؛ لطفا به منظور بهره گیری از کلیه قابلیت های وبلاگ از مرورگر گوگل کروم یا موزیلا فایرفاکس استفاده نمائید

امور کتابخانه های عمومی استان همدان

این وبلاگ به منظور اطلاع رسانی سریع و دقیق به تمامی رؤسای محترم ادارات، مسئولین و کتابداران محترم کتابخانه ها در رابطه با فعالیتهای مربوط به کتابخانه ایجاد شده است.

امور کتابخانه های عمومی استان همدان

این وبلاگ به منظور اطلاع رسانی سریع و دقیق به تمامی رؤسای محترم ادارات، مسئولین و کتابداران محترم کتابخانه ها در رابطه با فعالیتهای مربوط به کتابخانه ایجاد شده است.

تفاوت بین کتابدار حرفه ای و کتابدار غیر حرفه ای

چهارشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۴، ۰۸:۴۵ ق.ظ


  • کارشناسان امور کتابخانه ها

نظرات  (۳)

سلام و خسته نباشد
سوال سختیه . و گفتن واقعیت کمی سخت . من میتونیم بگم جز هر دو دسته ای که معرفی کردین هستم یه وقتهایی رو صندلی بند نمیشم و همش تو قفسه ام و دائما دارم با اعضا درمورد کتاباشون مشورت میدم و گاه مشورت میگیرم مثلا میگم فلان رمان خوب بود موضوعش چیه و حتی از اعضای کودک و نوجوانم هم میپرسم کتابو خوندی؟؟خوب بود درمورد چی بود و.... اما متاسفانه گاهی از بیکاری و نداشتن مراجعه کننده انقدر بی حوصله میشم که اصلا نمیدونم چکار کنم آخه چندبار برم قفسه هارو مرتب کنم !! حالا فکر نکنید آدم تنبلی هستم و دس رو دس میزارم نه به خدا تمام تلاشمو کردم  که فعال و پویا شه اینجا از انواع کلاسهای اموزشی گرفته تا نقاشی و قصه خوانی و جشن گرفتن مناسبتها و غیره اما متاسفانه استقبال کم و کم و کمتر میشه نه اخم و تخم میکنم نه چیز دیگه تازه بعضی وقتها مادرها که به زور میان سراغ بچه هاشون میگن خانم خیلی به بچه ها رو دادی دعواشون کن که اینقدر اذیتت نکن و جز احترام از کوچیک تابزرگشون چیز دیگه ای ازم نمیبینن نگید داره خودستایی میکنه فقط خواستم بگم گاهی شرایطی به آدم تحمیل میشه که آدم فعال و پرجنب و جوشه وگاهی دسته ی دوم میشه . پس انتخاب کدام دسته بودن سخته هرچند تلاشمون اینه که همیشه فعال و پویاباشیم شما هم دعا کنید تا پیش وجدانمون و پیش خدامون رو سفید باشیم...ممنونتونم
  • مهداد جعفری ممتاز
  • سلام و با تشکر
    مطلب مفید و کاربردی بود
    با نظر کتابدار موافقم
    و سعی ما کتابدار حرفه ای بودن است.
    مطلب مفیدی بود.دستمریزاد.
    بازم از این مطالب بذارین لطفا.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی